CLUB COLECTIV -Gigi Becali : „Erau lucrări demonice, un spectacol satanic“


Gigi_Becali-1“Eu nu vreau să intervin, dar această tragedie m-a făcut şi pe mine să mă uit la tv şi să văd aceste lucruri. Eu voi comenta cum gîndesc: suferinţa părinţilor care îşi îngroapă copiii. Mi se ridică părul şi mă cutremur tot. Să fie învăţare de minte la educaţie, că am şi eu fete şi să mă ierte toată lumea, dar ale mele nu puteau fi acolo niciodată. Am văzut nişte filmări de la acele aşa-zise spectacole.  Erau lucrări demonice, se jucau cu focul şi făceau mişcări satanice. Să mă ierte trupa care se promova acolo, dar aţi văzut că atunci cînd dansau, ţineau degetele lui satan? E semnul lui, încornorarea. Copiii, săracii, nu conştientizau, ci doar conducătorii.

muzica-rock

Pe organizatori nu i-a interesat profitul, ci distrugerea sufletului. Ei au vrut să distrugă tineretul, să acapareze suflete prin mişcări demonice. Asta fac cluburile alea. Să mă ierte toată lumea, dar ăsta e adevărul, îmi vine să plâng. Ăla nu era un spectacol curat, nu era lumină, ci întuneric acolo. Îmi vine să urlu! Cum să lăsăm 400 de copii să se ducă într-o mişcare satanică? E semn de la Dumnezeu să învăţăm din asta.

De aia nu i-a interesat banii pe intrare, au fost alţii care au vrut suflete acolo. Vinovaţi sunt cei care au organizat acel spectacol satanic pentru moarte. Nu au vrut bani, au omorât suflete, „să mă ierte Dumnezeu”, a declarat Gigi [Nota: sublinierele ne apartin]

Sursa: adevarul.ro in direct la Romania TV

5 gânduri despre &8222;CLUB COLECTIV -Gigi Becali : „Erau lucrări demonice, un spectacol satanic“&8221;

Lasă un răspuns

Madyyym's Weblog

Just another WordPress.com weblog

BISERICA BAPTISTĂ SPERANŢA VIŞEU DE SUS

,,Încolo, fraţilor, fiţi sănătoşi, desăvârşiţi-vă, îmbărbătaţi-vă, fiţi cu un cuget, trăiţi în pace, şi Dumnezeul dragostei şi al păcii va fi cu voi." 2 Corinteni 13:11

Emanuel - un blog creștin

Învățătura este o lumină, sfatul este o candelă, iar îndemnul și mustrarea sunt calea vieții. Prov. 6:23

Iisus Revine

Da, Eu vin curand. (Apoc. 22:20)

Programul de cercetare BIBLIA

Program de cercetare biblică al Facultății de Teologie Ortodoxă „Dumitru Stăniloae” Iași

Talcuire apocalipsa

http://talcuireapocalipsa.wordpress.com

BISERICA PENTICOSTALĂ BETEL

DUMBRĂVENI, SUCEAVA

Rest in Christ

find your rest in God

The Father's Heart

Truth for the modern day bride of Christ

The Noontimes

Faith Reflections

Beauty For Ashes

Encouraging Others to Overcome Life's Challenges through the Word of God and My Experiences in Truth and Love

Shekhinah . . . God's Divine Presence Online

Even if I am not the light, I can be the spark. (St. John Baptist De La Salle)

MD Gags

Divertisment pentru toți

Vegheaţi!

Mat 24:42 "Vegheaţi dar, pentru că nu ştiţi în ce zi va veni Domnul vostru."

Elena Marin Alexe

Eu sunt un om, sunt doar un om...

Din inimă pentru tine !

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

Blessed by GOD

”Binecuvântările tale întrec așteptările mele.”

Schnippelboy

Ein Tagebuch unserer Alltagsküche-Leicht nachkochbar

Blogger Loves The King

This blog is about my King - Jesus

