„A mai trecut un an…”

A mai trecut un an,iar noi suntem tot aici veseli ori tristi,cu vise fie implinite sau neimplinite,ori cu planuri realizate sau nerealizate.In acest an poate,chiar fiinte dragi noua au plecat dintre noi.Le-am mai fii spus multe,am mai fi dorit sa traim impreuna,sa le aratam multe,..,dar au plecat.
Cineva spunea ca viata trece ca un vis.

M-am gandit ce as fii putut sa fac in acest an,2015 si n-am facut.
Sau ce-am facut si nu ar fii trebuit sa fac.

Sincera sa fiu,stiu…puteam sa slujesc mai mult,puteam sa fac mai mult..

Cu siguranta am facut si greseli multe,insa ideea e ca trebuie sa le identific,numai asa, voi sti ca sa nu le mai repet.

11%20-%201

Proverbe 12:21

„Nici o nenorocire nu se intampla celui neprihanit,dar cei rai sunt cuprinsi de rele.”

Sa nu asteptam sa ni se faca bine daca noi la randul nostru am facut rau.
Am auzit din nefericire expresia: „nu o sa-l iert cat oi traii” !!!! Este expresie de ura,razbunare,si neiertare.
Toate acestea ies in evidenta atunci cand orgoliul da in clocot,E-ul este cel care le impinge spre exteriorizare.Insa putini stiu ca bolile cele mai multe sunt rezultatul actiunilor noastre,actiuni precum: ura,neiertarea,invidia,lacomia,minciuna,tradarea,etc..Un om dominat de unul sau mai multe pacate de acest gen,nu poate avea liniste,este mai mereu stresat,el nu poate gandii pozitiv,nu este fericit,el nu este multumit nici de el,dar nici de cei din jurul lui.

Cum continuam sa traim ?

Stiu ca cei din jurul meu ar putea sa sufere datorita actiunilor mele,sau de alt fel as putea dimpotriva sa-i fac fericiti datorita actiunilor mele.
Intai ca sa primesti un zambet,ofera-l tu,intai sa primesti o paine da-o tu,intai sa primesti iertare,iarta tu.
Cu siguranta daca ai sti ca in urmatorul minut ai murii,ai ierta,ai fii mai bun,ai intelege pe cel de langa tine,ai fii altfel…

De ce ar trebuii ca Dumnezeu sa-ti mai dea inca un minut,sau inca o zi ? Sau daca ti-a dat-o crezi ca EL ti-a fost dator cu ea ?
Nu face EL ce vrea cand vrea ?

Vreau sa ne evaluam,si anul acesta care este deja ca si trecut,sa-l trecem la o parte.
Daca am facut multe fapte bune si ne-am straduit sa facem voia Domnului,sa il punem in partea dreapta a inimii noastre.
Daca am facut putine fapte bune,si nu am umblat calauziti de Duhul Lui Dumnezeu,sa-I cerem iertare,si sa punem pe partea stanga a inimii,incercand ca in urmatorul an,ce n-am putut face in 2015 sa facem in 2016.

Sa fii bun inseamna sa fii sanatos !

Domnul sa ne ajute sa fim mai buni,mai sfinti !!

1 Petru 1:16 *Caci este scris: „Fiti* sfinti, caci Eu sunt sfânt.” *

Anca V

Sursă: „A mai trecut un an…”

Lasă un răspuns

